Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft
Voor de 28e editie van Dauwpop festival was Brand Specials voor het tweede jaar op rij onderdeel van het media-team.
Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft. Juist, precies zoals de headliner De Jeugd van Tegenwoordig van het festival het beschrijft. Het vergt een behoorlijke voorbereiding, van het samenstellen van een strakke planning tot het regelen van de juiste apparatuur en het verdelen van taken en aansturing binnen het media-team.
Op de dag zelf waren we verantwoordelijk voor alle media-inhoud, persberichten, interviews en ook voor alle content die geschoten moest worden voor het komende jaar. We hielden interviews met festivalgangers en artiesten en stonden nauw in contact met de pers. Kortom, het was aan het media-team om ervoor te zorgen dat alle media- en communicatie-uitingen op rolletjes liepen. Tussentijds genoten we vooral van de goede artiesten en het geweldige publiek. Want zeg nou zelf, je staat niet elke dag backstage bij een festival en klets je met de grootste artiesten van ons land.