Als team het Dauwpop festival gerockt

Van media-team tot aan de merchandise stand. Voor de 28e editie van Dauwpop festival waren we verantwoordelijke voor de merchandising van Dauwpop en onderdeel van het media-team.

Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft

Voor de 28e editie van Dauwpop festival was Brand Specials voor het tweede jaar op rij onderdeel van het media-team.

Een goed begin is het halve werk, maar een goed begin is maar de helft. Juist, precies zoals de headliner De Jeugd van Tegenwoordig van het festival het beschrijft. Het vergt een behoorlijke voorbereiding, van het samenstellen van een strakke planning tot het regelen van de juiste apparatuur en het verdelen van taken en aansturing binnen het media-team.

Op de dag zelf waren we verantwoordelijk voor alle media-inhoud, persberichten, interviews en ook voor alle content die geschoten moest worden voor het komende jaar. We hielden interviews met festivalgangers en artiesten en stonden nauw in contact met de pers. Kortom, het was aan het media-team om ervoor te zorgen dat alle media- en communicatie-uitingen op rolletjes liepen. Tussentijds genoten we vooral van de goede artiesten en het geweldige publiek. Want zeg nou zelf, je staat niet elke dag backstage bij een festival en klets je met de grootste artiesten van ons land.

Je bent een (Fashion) Designer of niet

Naast het media-team verzorgden wij ook de Dauwpop merchandising. Onze creativiteit kon letterlijk gedragen worden in truien, T-shirts, sjaals, sokken en nog veel meer artikelen. We schoten content van de artikelen voor op de socials, kleedden de stand aan én verkochten de items tijdens het festival zelf met ons team en leuke vrijwilligers.

Let’s work together.
Let’s work together.