Een activatie op Champions League niveau

Univé Oost, inmiddels een waardevolle klant die de weg naar ons steeds vaker weet te vinden, gaf ons de opdracht om een opvallende, slimme activatie te bedenken voor de Open Dag van FC Twente. Zo gezegd zo gedaan: we bedachten en ontwikkelden een echte publiekstrekker.

Van concept tot uitwerking

En ja: de opvallendste installatie op de Open Dag van FC Twente bleek wel die van Univé Oost. Want we ontwierpen en bedachten er een van behoorlijk volume. We ontzorgden in het hele proces. Van concept tot ontwerp en van activatie tot productie: van de balletjes tot aan de installatie zelf.

Resultaat waar we blij van worden

We maakten een opstelling volledig in stijl van Univé en FC Twente, die zowel visueel aantrekkelijk als interactief was. Bezoekers van de Open Dag konden letterlijk een gooi naar hun winst doen: o.a. twee felbegeerde tickets voor de eerste Champions League thuiswedstrijd in de Grolsch Veste.

Het resultaat? Een geslaagde activatie met veel blije en enthousiaste fans én nieuwe potentiële klanten voor Univé Oost.

Let’s work together.
Let’s work together.