HITEC Power Protection bouwt en onderhoudt state-of-the-art Dynamic UPS-systemen – bekend om hun betrouwbaarheid, efficiëntie en duurzaamheid. Met klanten in meer dan 60 landen en een internationaal team van specialisten maken zij dagelijks het verschil. Want het ogenschijnlijk onmogelijke, dat maken zij wél mogelijk. Wie dat doen? De échte helden. Daarom bedachten we de employer branding campagne: “HITEC Heroes
Art-direction
Beeldtaal
Campagne
Campagnestrategie
Communicatieadvies
Conceptontwikkeling
Copywriting
Fotografie
In de nieuwste employer branding campagne voor het merk zetten we hun medewerkers in het zonnetje. Niet met standaard portretten, maar als échte helden. Want dat zijn ze.
Of het nu gaat om innovatie, techniek, service of samenwerking: iedere HITEC Hero draagt bij aan de missie “The Power of Possible.”
In de campagne verteld elk teamlid vertelt zijn of haar eigen verhaal. In blogs en employer video’s vol vakmanschap, passie en power. Met krachtige fotografie, een herkenbare visuele stijl, een eigen social media platform én een doelgerichte advertentiestrategie. Alles om te laten zien wie HITEC is, waar ze voor staan en, misschien nog wel belangrijker, wie ze zoeken om het HITEC team te versterken.
Een belangrijk onderdeel van de campagne bestaat uit doelgerichte online advertenties die gericht zijn op potentiële nieuwe medewerkers. In de eerste maand van de campagne zijn er al indrukwekkende resultaten geboekt: we bereikten ruim 100.000 potentiële kandidaten, met in totaal meer dan 200.000 weergaven. Deze cijfers laten zien dat de boodschap van HITEC Heroes krachtig binnenkomt en dat de zichtbaarheid van HITEC als werkgever een sterke impuls heeft gekregen.