Resyca

Een global brand voor Resyca

De nieuwe entiteit Resyca, een joint-venture tussen Medspray en Recipharm, staat voor de uitdaging om direct een professionele indruk te maken in de markt van ‘pocket size user friendly’ inhalatie systemen. Vanuit de reeds prettige samenwerken tussen Brand Specials en Medspray koos Resyca ervoor om met Brand Specials het branding traject aan te gaan om hun nieuwe merk op de markt te lanceren.

Art-direction
Logo redesign
Marketingstrategie
Activatieplan
Merkstrategie
Naming
Tone-of-voice
Visuele identiteit

Terug

Nieuwe visuele identiteit

Het branding traject startte met een ontwikkeling van een volledig nieuwe visuele identiteit van Resyca. Brand Specials werkte samen met het team van Resyca om hun merkwaarden, doelgroep en positionering in de markt te bepalen. Op basis hiervan werd een stijlgids ontwikkeld, die de basis vormde voor alle toekomstige communicatie uitingen van Resyca.

Logo design

Daarna was het tijd om aan de slag te gaan met het logo design. We luisterde goed naar de wensen van Resyca en creëerde verschillende ontwerp opties. Uiteindelijk werd er gekozen voor een professioneel en elegant logo dat aansluit bij de doelgroep en positionering van Resyca.

Een consistente look-and-feel binnen alle communicatiedragers

We ontwikkelde de totale visuele stijl voor Resyca, inclusief fotografie, typografie en kleurgebruik. Dit zorgde voor een eenduidige en consistente look and feel binnen alle communicatiekanalen. Tot slot werd de website van Resyca ontwikkeld door Brand Specials. Van UX design, development tot aan de introductie van de nieuwe organisatie. De nieuwe website straalt professionaliteit uit en is eenvoudig te gebruiken voor bezoekers.

Let’s work together.
Let’s work together.