Zeton ContiUnity®

ContiUnity: een productintroductie met een verhaalgedreven aanpak

Bij Brand Specials vertellen we graag boeiende verhalen. En nee, dit doen we niet alleen in de pauzes. We vertellen graag pakkende merkverhalen én creëren krachtige merkervaringen. Zeton had een interresant vraagstuk; hun nieuwste product, ContiUnity® een krachtige introductie geven. Een mooi vraagstuk om onze creativiteit en expertise in te laten uitblinken.

Animatie
Campagnestrategie
Communicatieadvies
Conceptontwikkeling
Logo design
Merkidentiteit
Merkstrategie
Visuele identiteit
Webdesign
Webdevelopment

Terug

Verhaal-gedreven aanpak

ContiUnity® is niet zomaar een product; het is een gamechanger voor de farmaceutische industrie, ontworpen om de productieprocessen efficiënter, flexibeler en duurzamer te maken. Hoewel we voor meerdere technische organisaties werken, vereiste dit de nodige verdieping over wat het product inhield voordat we aan de slag konden.

We kozen weloverwogen voor een aanpak die past bij de innovatieve en modulaire aard van ContiUnity®. In plaats van te focussen op technische specificaties, creëerden we een verhaalgedreven aanpak. En hoe ziet dat eruit? Een inspirerende merk pitch, unieke vormgeving, informatieve low-code gedreven website én diverse krachtige 3D beelden.

There's something new at the horizon

Hoe creëer je maximale impact tijdens een lancering? ContiUnity® was een door middel van een campagne in drie fases opgedeeld.

De lancering vond plaats op de ACHEMA-beurs, waar Zeton het nieuwe concept introduceerde. Onze creativiteit viel wel op: het online verspreiden van een teaser, zowel op social media als in een nieuwsbrief.  Het ontwikkelen van content en opstellen van diverse follow-ups én we lanceerde de low-code website in ContiUnity® stijl. De buzz was voelbaar, zowel offline als online. Hierdoor bleef ContiUnity® top-of-mind.

Dat impact maken, dat is gelukt. En zoals ContiUnity® het zegt: we shape the future together.

Let’s work together.
Let’s work together.